Üzenetküldés Kezdőlap Kipróbálás Megrendelés Ügyfélszolgálat Belépés Ügyfélszolgálat KontorNET

NAV Online Számla (2018):

2018. július 1-től kötelező online adatot szolgáltatni a legalább 100 ezer forint áthárított áfát tartalmazó, belföldi adóalanyok közötti ügyletekről kiállított számlákról.

Ezt a funkciót számlázó programmal kiállított számlák esetén a számlázó programnak kell biztosítania.

A NeoSzámla online számlázó program képes elvégezni az adatszolgáltatást, azonban először regisztrálnia kell vállalkozását a NAV rendszerében, majd a kapott hozzáférési adatokat meg kell adnia a NeoSzámla felületén.

Az adatszolgáltatás beállításához az alábbi lépéseket kell megtenni:

  •     Regisztráció a NAV rendszerében
  •     Technikai felhasználó létrehozása
  •     Aláíró- és cserekulcs generálása
  •     Hozzáférési adatok megadása az NeoSzámla fiók Beállítások > Általános > NAV Online Számla (2018) fülön

2018. június 18-tól elérhető az éles regisztráció. Függetlenül attól, hogy a számlát számlázó programmal vagy kézzel állítja ki valaki, mindenképpen regisztrálnia kell a NAV Online Számla rendszerében, hogy az adatszolgáltatást el lehessen végezni.

NAV Online Számla regisztráció megkezdése: https://onlineszamla.nav.gov.hu/regisztracio/start

Ha segítségre van szüksége a regisztráció elvégzéséhez, akkor ajánljuk az "Online Számla regisztráció és tanácsadás" szolgáltatásunkat. A részletekért keresse Ügyfélszolgálatunkat a 06 30 535 2181-es telefonszámon.

NAV Online Számla (2018) beállítása NeoSzámla felületen:

Az adatok megadása a számlázó fiókban a Beállítások > Általános > NAV Online Számla (2018) fülön biztosított.