NAV Online Számla (2018):

2018. július 1-től kötelező online adatot szolgáltatni a legalább 100 ezer forint áthárított áfát tartalmazó, belföldi adóalanyok közötti ügyletekről kiállított számlákról.

Frissítés! 2020. július 1-től áthárított áfa értéktől függetlenlűl teljesíteni kell az online adatszolgáltatást adóalany részére kiállítótt számlák esetén!

Ezt a funkciót számlázó programmal kiállított számlák esetén a számlázó programnak kell biztosítania.

A NeoSzámla online számlázó program képes elvégezni az adatszolgáltatást, azonban először regisztrálnia kell vállalkozását a NAV rendszerében, majd a kapott hozzáférési adatokat meg kell adnia a NeoSzámla felületén.

Az adatszolgáltatás beállításához az alábbi lépéseket kell megtenni:

  •     Regisztráció a NAV rendszerében
  •     Technikai felhasználó létrehozása
  •     Aláíró- és cserekulcs generálása
  •     Hozzáférési adatok megadása az NeoSzámla fiók Beállítások > Általános > NAV Online Számla fülön

NAV Online Számla regisztráció megkezdése: https://onlineszamla.nav.gov.hu/regisztracio/start

Ha segítségre van szüksége a regisztráció elvégzéséhez, akkor ajánljuk az "Online Számla regisztráció és tanácsadás" szolgáltatásunkat. A részletekért keresse Ügyfélszolgálatunkat a 06 30 535 2181-es telefonszámon.

NAV Online Számla összekötés beállítása NeoSzámla felületen:

Az adatok megadása a számlázó fiókban a Beállítások > Általános > NAV Online Számla fülön biztosított.

Kérdése van?

Ügyfélszolgálatunk válaszol.

06 30 535 2181

Üzenetküldés

Próbálja ki ingyen

Szolgáltatásunkat kötelezettségek nélkül kipróbálhatja.

Ingyenes kipróbálás

Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ » Rendben